mandag 29. mars 2010

Wææ

Har fått kyssesyka, men vet ikke helt. Er det noe jeg må ringe til Explorius å si ifra om? Selfølgelig BØR jeg jo det, men er det virkelig så lurt? Njaaa... Jaja, det værste som kan skje er jo bare at hele året går i vasken og at jeg har betalt flere titusener forgjeves. Livet er jo ikke over av den grunnen! Hmm, tror jeg venter litt med å ta den telefon ja

I dag har jeg vært veldig flink, har gått litt over ei mil på ski sammen med Cecilie. Vi gikk fra Maskinisten hele veien over til Bestemorenga. Konkluderte der og da med at kombinasjon av astma og kyssesyka bør ikke å undervurderes! Blir nok ikke LANGRENN-SKITUR med det første igjen, derimot skal jeg til Sulis i morgen for å stå i bakken. Men klarer ikke bestemme meg om jeg skal stå slalom eller brett?
d-i-l-e-m-m-a!!!

Dagen dilemma nummer to, jeg skulle jo egentlig ut i dag, men det ser jo ut til å gå temmelig i dass ettersom jeg har fått kyssesyka. Nice! Slenger med et parr bilder for stemningen sin skuuld

... Huff nei, har jo ingen bilda

4 kommentarer:

Charlotte sa...

Sv; da har jeg linket deg :-)
Hvor håper du allermest at du kommer da ? :-) Eller har du kanskje vært så heldig og allerede fått familie? :-D

Charlotte sa...

sv; har ingen statsgaranti jeg heller :) Så null peiling om hvor jeg skal :)

Hvilke stater vil du helst til da ? :D

Charlotte sa...

Sv; er faktisk ganske enig med deg når det gjelder texas og arizona :) Kunne også tenkt meg litt og havne i Wisconsin :D hehe :D

Oda sa...

kyssesyken er nok ikke så kjekk å ha når du er på utveksling! Jeg har det nå og har hatt det i 5 mnd, jeg er vel heldig at jeg får det nå og ikke senere om jeg skal på utveksling :) GOD BEDRING!