søndag 28. mars 2010

Da var vi i gang igjen!


Tittelen snakker jo for seg selv, så da var jeg i gang med blogginga igjen!
Det er lenge siden sist, og derfor er det kanskje ikke en av mine dummeste valg å slette alle mine tidligere innlegg. Tror rett og slett det ble litt for mye av den gode intern humoren.

Ja, vi kan jo alltids bevege oss videre. Hovedgrunnen til at jeg opprettet bloggen på nytt igjen er nemlig for at jeg... hold deg fast... reiser på utveksling til usa i år (!!) Og det er ikke lenge igjen nå, bare sånn type 5 månder omtrent, pluss eller minus. Så da var det vell på tide å begynne å ta fatt på blogginga igjen, har lagt merke til at det er noe helt SINNSYKT mange utvekslingsstudenter på bloggfronten i år, og ikke minst med selskapet jeg reiser med, nemlig Explorius!

Ellers er det vell ikke stort annet å si for mine nære og kjære fra Bodø, men er det noen utvekslingsstudenter så havner innom bloggen min hadde jeg satt pris på en kommentar med eventuell linking til din blogg.

Litt info generelt:
Jeg reiser med selskapet Explorius. Jeg skal på infø møte i Oslo 30.mai. Og jeg har IKKe fått meg vertsfamilie ennå (....)

Ingen kommentarer: