onsdag 31. mars 2010

Vertsfamilie!

Elendig og jævlig bestemte jeg meg for å sjekke emailen min i går, og der stod det tydelig og klart at jeg nå har fått meg plassering, mao VERTSFAMILIE!!!! Yeeey, endelig min tur, og endelig er ventetiden over.. iallefall for min del;-) Irriterende å sjekke omtrent hver eneste dag postkassa eller emailen i håp om at det skal stå noe nytt og så gjør det ikke det, men men, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! Eller hur?

Vertsfamilien min bor i byen Rathdrum i staten Idaho. Familien består av vertsmamma Darlene, vertspappa Jeffery og deres to døtre. Men det er bare den ene som bor der til neste år og det er Toni på 16 år. Så det virker jo veldig bra at hun er på samme alder som meg. Er veldig fornøyd med familien så langt, men plasseringen var jeg litt skeptisk til. Men det kommer seg vell etterhvert, kanskje ikke så rart siden jeg i bunn og grunn ikke vet noe om selve staten eller byen for den skyld. Sikker på at jeg blir mer oppdatert etterhvert.

 
Det hele virker fortsatt ikke virkelig, som om at noe plutselig skal dukke opp eller skje som resulterer i at jeg ikke kan reise, men selfølgelig skal jeg jo det!! 

En veldig god nyhet til er at jeg så at familien hadde spurt om at jeg kunne komme til dem 25.August så dem kunne bli bedre kjent med meg før skolen begynner. Den begynner 7.September, ganske seint. Sååå det betyr med andre ord at jeg fortsatt er i Norge 7.August, som igjen betyr at jeg er hjemme og får oppleve bryllupet til verdens beste søster!!

6 kommentarer:

Charlotte sa...

Du er kjempeheldig :D:D
Misunner deg som har fått familie!!
Hvor lenge har du ventet egentlig ? :)

siljeleirvik sa...

ka flott at du har fått snær familie xD æ lika at du e me i blogspot-gjengen. det e ikke mange igjen av oss xD haha :D

Sara sa...

Charlotte: Ja er så glad for at jeg slipper å vente lenger! Tja, har vell ventet i 2 månder ca tror jeg. Explorius tullet litt med søknaden min på slutten så den ble satt på vent ei stund før dem sendte den inn.

Silje: Haha enig, blogspot e simpelthen best! Blir gal av all html greian på blogg :D

siljeleirvik sa...

HAHA btw, det bor ca 6000 stk i byen du skal til! gratulerer :D <3 du blir nok verdenskjent i den byen der

Sara sa...

Haha ja så det, det skal du nok ikke se bort i fra;)

siljeleirvik sa...

forresten, om du treng hjelp med å mekk header så bare si ifra